De ce este importantă pregătirea pentru supravegherea terenului de joacă?

De ce este importantă pregătirea pentru supravegherea terenului de joacă?
Studiile au arătat că a învața în grup despre supravegherea locului de joacă, creează o supraveghere activă, puternică, care, la rândul său poate reduce numărul de leziuni de la locul de joacă. Cu toate acestea, nu putem presupune că toată lumea știe cum să supravegheze în mod corespunzător copiii la un loc de joacă. Abaterile necorespunzătoare sau lipsa cunoștințelor de supraveghere pot avea un impact negativ nu numai asupra siguranței copiilor, ci și asupra experiențelor lor de joc. Un supraveghetor al locului de joacă, bine pregătit ar trebui să știe cum să promoveze jocul sănătos, activ, provocator, fără a compromite siguranța.
Cele mai multe leziuni la nivelul locurilor de joaca sunt mici umflături, vânătăi, tăieturi și zgârieturi; din păcate, leziunile la locurile de joacă pot fi mai grave. Cu toate acestea, prin furnizarea de informații și educație despre supravegherea adecvată a locurilor de joacă, putem reduce severitatea și numărul de răniri care au loc pe terenul de joacă, crescând totodată valoarea jocului.

Mediul de joc și nevoile copiilor se pot schimba rapid; pentru a rămâne la curent, comunicați continuu cu administrația școlii sau a locului de joacă. Supraveghetorii locurilor de joacă pot juca un rol vital în asigurarea faptului că nevoile de loc de joacă sunt abordate proactiv. Ar trebui stabilit un mijloc de comunicare a modificărilor procedurilor pentru a se asigura că toți cei implicați în supravegherea terenurilor de joacă primesc aceleași informații.
Este o idee bună să includeți grupuri de personal în discuția de supraveghere a locurilor de joacă, chiar dacă acestea nu sunt direct responsabile de responsabilitățile pentru locurile de joacă. Este posibil ca aceștia să fie nevoiți să pătrundă în rolul de supraveghere a locurilor de joacă în timpul absenței unui supraveghetor sau în caz de urgență sau ar putea dori să se angajeze voluntar pentru această funcție în viitor. De asemenea, furnizarea informațiilor de supraveghere a locurilor de joacă pentru un grup larg poate contribui la promovarea valorii jocului în întreaga școală sau parc.

Proporția supraveghetorilor la locul de joacă ar trebui să fie, în mod obișnuit, aceeași ca raportul clasei, dar poate fi ajustată în funcție de nevoile unui anumit grup de copii și/sau de cerințele specifice de acordare a licențelor sau de acreditare.
Sfat: Dacă populația care este servită include copiii cu dizabilități, ar fi oportună colaborarea cu administrația, pentru a creea un program de supraveghere care să permită supraveghetorilor locurilor de joacă să sprijine cel mai bine experiența de joc a fiecărui copil.

Educarea supraveghetorilor locurilor de joacă despre joaca în sine, leziuni la locul de joacă, considerente de mediu și de comportament și/sau pericole, si rolul acestuia la locul de joacă este esențial pentru promovarea jocului mai sigur și mai semnificativ. Școlile și parcurile sunt încurajate să îmbrățișeze spațiul de joacă ca un atu important și să depună eforturi pentru a minimiza riscul prin concentrarea eforturilor asupra pregătirii supraveghetorilor de locuri de joacă, menținerii unor medii de joc mai sigure și adoptarea politicilor și procedurilor locurilor de joacă care îmbunătățesc continuu calitatea generală a experiențelor copiilor.